Star-Gaming

Du henvises til vores
TeamSpeak her: 151.80.230.238

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Star-Gaming

Du henvises til vores
TeamSpeak her: 151.80.230.238

Star-Gaming

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Star-Gaming

Velkommen til Star-Gaming dette forum er til vores fantastiske spillere på vores arma 3 server, !HUSK AT LOG PÅ FOR AT BRUGE FORUM!


2 deltagere

    Staff Ansøgning - Lukas Knudsen

    Lukas Knudsen
    Lukas Knudsen


    Posts : 4
    Join date : 16/02/17
    Age : 20
    Location : Haslev

    Staff Ansøgning - Lukas Knudsen Empty Staff Ansøgning - Lukas Knudsen

    Indlæg af Lukas Knudsen Fre Feb 17, 2017 8:09 pm

    1. Du skal være en moden spiller og person
    Jeg synes selv jeg er en moden person også selv om jeg er 13.
    Bare fordi jeg er 13 betyder det ikke, at jeg ikke kan håndtere situationer og være moden Smile

    2. Du må ikke have aktive warning points på din profil
    Jeg har ingen aktive warnings

    3. Du skal være mindst 15 år gammel
    Ved godt jeg er 13 men jeg synes selv som jeg siger i 1. at jeg er moden nok til at prøve at ansøge.

    4. Have kvalifikationer for det område du søger
    Jeg søger en stilling hvor jeg kan få lov til at løse folks situationer med f.eks rdm, cdm osv.

    5. Have evnen til at arbejde selvstændigt og træffe selvstændige beslutninger
    Jeg kan godt selv træffe mine egen beslutninger og syntes selv de plejer at være ret gode.

    6. Du skal være en aktiv del af vores community
    Jeg syntes selv jeg er rimelig aktiv i forehold til at serveren er ny har jeg ikke spillet på andre mens den har være oppe.

    Titel: (Lukas Knudsen) - Staff ansøgning


    Stilling: Mod, (Eller højre self. xD)

    Fødselsdag og alder:
    22/6-2003 jeg er 13 men ansøger begrund af jeg føler mig moden nok.

    Tidligere erfaringer:
    Jeg har ikke været admin på en Arma 3 server for, men har haft mange server i arma 2/ dayZ hvor jeg tænker Commandsne er meget detsame.
    Jeg er self. også meget lære nem så skal nok hurtigt få det lært.

    Hvor længe har du været en del af Star-Gaming?:
    Jeg har været en del af Star-Gaming siden igår men syntes stadig det er en god server i alt den tid jeg har spillet på den, ved igår ikke er langt tid siden, men jeg tror jeg er en af dem som har spillet mest her inde (Hvis du ikke tæller med)

    Fortæl os om dig selv:
    Jeg hedder Lukas og er 13 år bor i en lille by som hedder Haslev, den ligger imellem Næstved og Ringsted.
    Jeg elsker at spille computer og især Arma 3, og jeg går med Reklamer hver fredag efter skole.
    Den skole som jeg går på for jeg fri kl. 15 hver dag, så jeg har masser tid til at være på serveren.
    Fordi jeg jo stadig går i folkeskole tror jeg, at jeg har mere tid til at spille på serveren og hjælpe folk derinde, når jeg jo lige har hørt at du er en travl mand.

    Hvorfor vil du gerne være en del af Star-Gaming staff?:
    Jeg vil gerne være en del af Star-Gaming Teamet fordi at jeg gerne vil hjælpe dig når du jo ikke har så meget tid til at være på, eller hvis du/nogen har brug for hjælp kan jeg nemt gå hjælpe dem.
    Kender godt det der med at folk ikke kan finde ud af reglerne, og det er da møg irreterende, jeg vil prøve så godt jeg kan at hjælpe alle og løse deres problemer, og self. sørger for at alle overholder reglerne så det bliver en god RP server.

    Hvorfor skal vi vælge dig?:
    Grunden til i skal vælge mig er at jeg er god til at snakke med folk, og syntes selv jeg har lidt erfaring fordi jeg har haft serverer i andre spil hvor man jo også hjælper folk som har brug for det.
    Jeg syntes også jeg kender dig rimelig godt så du kan stole på mig, og på alt jeg siger, jeg kommer nok til at bruge det meste af min tid på din server.

    Lover du at behandle alle med respekt og hjælpe alle der har behov for det?:
    Ja jeg hader alle de der admins som bare er pisse flabet, og kun holder med de andre fordi det er deres venner.
    Jeg vil behandle alle lige godt, også selv om det er nogen af mine bedste venner.

    Har du mere du vil tilføje?:
    Jeg ved godt jeg jo ikke er gammel nok men jeg beder om at i/du vil give mig en chance, håber du ville give mig "Prøve-Mod" så du kan se jeg godt kan klare det.


    - Lukas Knudsen

    lol!
    Mark Larsen
    Mark Larsen
    Admin


    Posts : 10
    Join date : 15/01/17

    Staff Ansøgning - Lukas Knudsen Empty Sv: Staff Ansøgning - Lukas Knudsen

    Indlæg af Mark Larsen Lør Feb 18, 2017 6:42 pm

    DIN ANSØGNING ER BLEVET ACCEPTERET
    Du bedes kontakte Projekt Lead på TeamSpeak





    Du er accepteret og du får prøvetid af vores Prjekt Leader på TeamSpeak
    Lukas Knudsen
    Lukas Knudsen


    Posts : 4
    Join date : 16/02/17
    Age : 20
    Location : Haslev

    Staff Ansøgning - Lukas Knudsen Empty Sv: Staff Ansøgning - Lukas Knudsen

    Indlæg af Lukas Knudsen Lør Feb 18, 2017 8:00 pm

    Det er jeg MEGA glad for Smile
    Viste den her smiley virkede xD


    lol!

    Sponsoreret inhold


    Staff Ansøgning - Lukas Knudsen Empty Sv: Staff Ansøgning - Lukas Knudsen

    Indlæg af Sponsoreret inhold


      Lige nu er det Søn Apr 28, 2024 12:54 pm