Star-Gaming

Du henvises til vores
TeamSpeak her: 151.80.230.238

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Star-Gaming

Du henvises til vores
TeamSpeak her: 151.80.230.238

Star-Gaming

Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Star-Gaming

Velkommen til Star-Gaming dette forum er til vores fantastiske spillere på vores arma 3 server, !HUSK AT LOG PÅ FOR AT BRUGE FORUM!


    Politi Ansøgning

    Mark Larsen
    Mark Larsen
    Admin


    Posts : 10
    Join date : 15/01/17

    Politi Ansøgning Empty Politi Ansøgning

    Indlæg af Mark Larsen Søn Feb 12, 2017 9:42 am

    [Mark Larsen]

    Din Alder? [17 år]

    Skriv hvorfor du ville i politiet?
    Jeg ville gerne i politiet fordig at jeg har en stor glæde for politiets arbejde da jeg syndes at de laver et fantastisk og profetionalt arbejde som jeg godt kunne tænke mig at være en del af, og jeg elsker generelt at udføre arbejde inden for udryknings branchen, at kunne gøre byen et mere sikkert sted og få nedkæmpet foreksembel terror, bankrøveri, gidseltagning eller vanvidsbilister osv. og kunne nedkæmpe den krimilalitet og være en del af et fællesskab i politiet ville jeg elske og kunne være en del af, og jeg er en dreng som godt kan udføre et arbejde selvom det er svært og også være kontant når det er nødvendigt.  

    Har du tidligere erfaringer? Ja jeg har tidligere erfaring i politiet

    Hvilken rank havde du hvis du har været i politiet? Rigspolitichef

    Hvad er dine planer for politiet? Mine planer inden for politiet er at kunne udføre et godt og velfungerende arbejde sammen med mine kollegaer og være hård og fær når det er nødvendigt.

    _________________________________________________________________________________

    Når du ansøger i politiet, acceptere jeg [Mark Larsen] at din ledelse ville kunne fyre dig
    til hver en tid uanmeldt, og du acceptere også de forudsætninger og de ting som man
    kan blive udsat for i politiet, du acceptere derimod også at du ville tage dit arbejde seriøst, og jeg bekræfter at jeg er 15+.


    Sidst rettet af Mark Larsen Tors Feb 16, 2017 10:50 pm, rettet 1 gang
    Mark Larsen
    Mark Larsen
    Admin


    Posts : 10
    Join date : 15/01/17

    Politi Ansøgning Empty Sv: Politi Ansøgning

    Indlæg af Mark Larsen Søn Feb 12, 2017 9:44 am

    DIN ANSØGNING ER ACCEPTERET
    Du bedes kontakte Projekt Lead på Teamspeak

      Lige nu er det Lør Maj 11, 2024 10:06 pm